Jumaat, 21 Oktober 2011

Kakak & Adik

Makin hari makin besar dah anak-anak aku..sekejap je rasenya masa tu berpusing....nampak sgtla yg aku ni dh makin berumur.(bukannya tua tau).Si kakak dh 5 thn,sekolah kat PASTI(Pusat Asuhan Tunas Islam) dan baru je smlm habis peksa hujung thn...Sekarang br aku tau perasaan mak bila anak nk peksa,berdebar-debar tuhan je yg tau....boleh ke anak aku jawab soalan-soalan peksa tu....tu baru peksa sekolah tadika,belum lg peksa UPSR ke,PMR ke,SPM ke. Agaknyer bila peksa besar2 tu nnt mesti boleh demam aku dibuatnya......Harap-harap kakak leh dpt no 1 lg yer peksa ni..

kusyuk study
Danish Ahad ni dh masuk 7 bulan...sehari ke sehari mcm2 pay el kuar....skangni dh mula ngenal org...haiyooo camni susah la...bila nk buat kenduri yg lecehnyer sbb xnk ngan org lain....Sabtu ni nk buat kenduri Akikah dia....harap-harap Si bulat ni xla meragam.
dh lama xjumpe Cik Milah camni la jd nyer
bila la air liur adik ni nk kering...asyik meleleh jer

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

ANDA MUNGKIN MEMINATI CITER NI: